ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO II” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I – CIĄGNIKI I SPRZĘT CIĘŻKI (CIĄGNIKI)Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO II” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I – CIĄGNIKI I SPRZĘT CIĘŻKI (CIĄGNIKI)

Szczegóły informacji

ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO II” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I – CIĄGNIKI I SPRZĘT CIĘŻKI (CIĄGNIKI)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawa

Zamawiający: Centrum Integracji Społecznej

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 585167-N-2019

Termin składania ofert / wniosków: 2019-08-27 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-08-27 11:30:00

Ogłoszono dnia: 2019-08-12 przez

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony