ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: CIS 1100-110/2007Drukuj informację Ogłoszenie numer: CIS 1100-110/2007

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy (0,4 etatu)

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: CIS - administracja

Data udostępnienia: 2007-07-11

Ogłoszono dnia: 2007-07-11 przez Anna Lewicka

Termin składania dokumentów: 2007-07-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: CIS 1100-110/2007

Id ogłoszenia: CIS 110/2007

Zlecający: Kierownik Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie;

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3. kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;

4. spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

5. posiada łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:

a) na stanowiskach urzędniczych w jednej z wymienionych niżej jednostek: urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki lub biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,

b) w służbie cywilnej,

c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi,

d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych lub

e) na kierowniczych stanowiskach państwowych.

b. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość obsługi programów komputerowych: „Kadry i Płace” firmy Streamsoft oraz
„Finanse i Księgowość” firmy Symfonia;

2. znajomość komputerowej ewidencji księgowej w zakładach budżetowych lub gospodarstwach pomocniczych; 3. znajomość obsługi programu Płatnik;

4. znajomość rozliczeń środków finansowych na zadania realizowane w ramach programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) ponoszenie odpowiedzialności za wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości określonych ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (tekst jednolity - Dz.U. z 2002r.
Nr 76 poz. 694 z późn. zm.);

2) ponoszenie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zgodnie z ustawą z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 14 poz. 114 z późn. zm.);

3) prowadzenie księgowości jednostki;

4) przygotowywanie planów finansowych dochodów i wydatków;

5) sporządzanie kalkulacji dochodów i wydatków;

6) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystyki publicznej;

7) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;

8) dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;

9) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;

1. żądanie od innych pracowników w formie ustnej lub pisemnej niezbędnych wyjaśnień, jak również udostępnienia do wglądu dokumentów i wyliczeń, będących źródłem informacji i wyjaśnień;

2. wnioskowanie do kierownika jednostki o określenie trybu, według którego mają być wykonywane przez innych pracowników prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej;

V. Wymagane dokumenty:

1. Kserokopia świadectwa/dyplomu ukończenia szkoły potwierdzająca kierunkowe wykształcenie kandydata i spełnianie wymagań określonych w pkt. 1.1.4,

2. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata i spełnianie wymagań określonych w pkt. 1.1.4 i 1.1.5,

3. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata w danym zawodzie,

4. Wypełniony kwestionariusz osobowy,

5. Życiorys zawodowy, w tym kompletne dane teleadresowe,

6. List motywacyjny,

7. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji,

8. Oświadczenie o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2007-07-27 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie - osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego Centrum Integracji Społecznej”
c. Miejsce:
Osobiście lub listem poleonym do Centrum Integracji Społecznej – ul. Stanisława Staszica 4 lok. 2 65-175 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kontakt z komisją rekrutacyjną tel. 0607100757 lub e-mail: cis_zgora@poczta.onet.pl. 2. Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie, po godzinie 15.00, nie będą rozpatrywane. 3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Centrum Integracji Społecznej ul. Staszica 4 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej. 4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego. 5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Centrum Integracji Społecznej ul. Staszica 4 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej. 6. Kandydaci, którzy złożyli dokumenty aplikacyjne, a nie zostaną zakwalifikowani do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni telefonicznie o możliwości ich osobistego odbioru lub dokumenty na życzenie zostaną im przesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Lewicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Lewicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-11 16:02:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-13 12:02:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-24 14:26:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3436 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony