ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/01/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/01/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ZASTĘPCA KOORDYNATORA PROJEKTU „LEPSZE JUTRO” – 1 etat

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: CIS-projekty

Data udostępnienia: 2018-01-08

Ogłoszono dnia: 2018-01-08 przez Anita Buraczewska

Termin składania dokumentów: 2018-01-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/01/2018

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Minimum 2-letnie doświadczenie  w  realizacji projektów współfinansowanych z  Europejskiego Funduszu Społecznego (na podobnym stanowisku).
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
4. Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Internet).
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne  skarbowe, a także za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
7. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
2. Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
3. Znajomość ustaw:
- o zatrudnieniu socjalnym z dnia 13 czerwca 2003 r.
- o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. 
- o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r.
- o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004 r. 
- o samorządzie terytorialnym z dnia 08.03.1990 r. 
-  Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 r. 
4. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie biura projektu i dokumentacji projektowej.
2. Organizacja i nadzór nad praktykami zawodowymi uczestników projektu.
3. Utrzymywanie bieżących kontaktów z partnerami projektu.
4. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zakupów oraz wyboru wykonawców usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Ścisła współpraca z koordynatorem projektu.
6. Bieżąca współpraca z dyrektorem Centrum. 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w wymiarze: 1 etatu.
2. 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3. Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 4.
4. Umowa o pracę: Umowa o pracę zawierana jest na czas określony.
5. Specyfika pracy: praca przy komputerze pow. 4 godzin.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy.
4. Inne dokumenty zaświadczające o kwalifikacjach i umiejętnościach niezbędnych w pracy na stanowisku objętym konkursem.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w trybie postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-22 15:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Zastępca koordynatora w projekcie „Lepsze jutro”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, sekretariat.
 

VII. Informacje dodatkowe:

1. Telefon kontaktowy: 68 470 33 03.
2. Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Centrum.
5. Stanowisko pracy współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anita Buraczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anita Buraczewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-08 12:44:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-08 12:47:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-24 13:34:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3010 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony