ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/09/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/09/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: CIS - administracja

Data udostępnienia: 2024-09-17

Ogłoszono dnia: 2024-09-17

Termin składania dokumentów: 2024-09-30 15:00:00

Nr ogłoszenia: 01/09/2024

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Dobra znajomość obsługi komputera, m.in. system operacyjny MS Windows, pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).
3. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Brak skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w obsłudze spraw administracyjno-gospodarczych. 
2. Umiejętność obsługi mediów społecznościowych. 
3. Znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie ustawy o pracownikach samorządowych  oraz ustawy o zatrudnieniu socjalnym. 
4. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność, odporność na stres.
5. Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
6. Doświadczenie w realizacji projektów unijnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Społecznego +.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej ze stanowiskiem, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów.
2. Prowadzenie dziennika korespondencji, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
3. Przekładanie pism do akceptacji dyrektora CIS.
4. Przekazywanie pism pracownikom zgodnie z dekretacją.
5. Redagowanie pism oraz wydawanie zaświadczeń dotyczących uczestników zajęć reintegracyjnych w CIS.
6. Obsługa mediów społecznościowych CIS.
7. Prowadzenie rejestru zarządzeń i umów.
8. Zakup i prowadzenie rozchodu środków trwałych i nietrwałych, odzieży ochronnej, środków czystości, żywności oraz innych materiałów związanych z działalnością CIS, zgodnie z  ustawą o zamówieniach publicznych i wewnętrznymi procedurami.
9. Dbałość o pełną sprawność urządzeń i instalacji, tj. sprzętu techniczno-gospodarczego będącego na wyposażeniu CIS.
10. Przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz sanitarnych.
11. Wykonywanie poleceń służbowych dyrektora CIS w zakresie właściwości sekretariatu. 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w wymiarze 1 etatu.
2. 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami).
3. Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 4.
4. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony.
5. Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ww. ogłoszenia).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-09-30 15:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych w Centrum Integracji Społecznej”, osobiście lub listem poleconym.
 
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, sekretariat.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Amrogowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-17 14:50:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Dariusz Jabłoński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-17 14:56:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dariusz Jabłoński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-21 14:23:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
596 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony