ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. kadr i płac 1/2 etatu

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: CIS - administracja

Data udostępnienia: 2012-10-02

Ogłoszono dnia: 2012-10-02 przez Dariusz Jabłoński

Termin składania dokumentów: 2012-10-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: 10/2012

Id ogłoszenia: 10/2012

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Praktyka na stanowisku objętym naborem.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  5. Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie był karany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
  6. Stan zdrowia pozwalający na pracę na tym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Bardzo dobra znajomość programów „Kadry i Płace” firmy Streamsoft, Vulcan, PŁATNIK.
  2. Znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
  3. Wiedza i umiejętności niezbędne do prowadzenia spraw kadrowych i płacowych, samodzielnej obsługi programów komputerowych oraz poczty elektronicznej.
  4. Znajomość przepisów: ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ubezpieczeniach społecznych, kodeksu pracy, aktów wykonawczych do wskazanych ustaw, przepisów dotyczących BHP.
  5. Umiejętność organizowania pracy własnej.
  6. Odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników Centrum.
  2. Prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych pracowników Centrum oraz uczestników zajęć integracyjnych.
  3. Wydawanie zaświadczeń na prośbę pracowników Centrum oraz uczestników zajęć integracyjnych.
  4. Prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych i zwolnionych.
  5. Realizowanie spraw związanych z ustaleniem prawa do urlopu, wyliczeniem wymiaru urlopu, udzielaniem urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i na cele kształcenia.
  6. Przygotowywanie wykazów dotyczących nagród jubileuszowych.
  7. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie :
    • a) ewidencji zwolnień lekarskich,
    • b) ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych,
    • c) ewidencji wyjść w godzinach pracy,
    • d) ewidencji czasu pracy.
  8. Terminowe realizowanie spraw osobowych pracowników.
  9. Przestrzeganie przepisów prawa.
  10. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  11. Obliczanie i sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych.
  12. Sporządzanie rocznej deklaracji PIT-4R.
  13. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i deklaracji ZUS DRA wraz z raportami i przesyłanie elektroniczne do ZUS-u.
  14. Sporządzanie miesięcznych raportów ZUS RMUA.
  15. Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr.
  16. Sporządzanie po zakończeniu roku podatkowego PIT-11, PIT-40 (na wniosek pracownika).
  17. Wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora Centrum.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, stan zdrowia, niekaralność, staż pracy oraz kwalifikacje.
  3. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie w trybie postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-10-15 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko – Specjalista ds. kadr i płac”
c. Miejsce:
Oferty należy składać lub przesłać do Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Stanisława Staszica 4

VII. Informacje dodatkowe:

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-02 15:27:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-02 15:27:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-23 11:03:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4229 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony