Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/01/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/01/2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds. kadr i płac 1/2 etatu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Wymiar etatu: 1/2 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: CIS - administracja
Data udostępnienia: 2015-01-15
Ogłoszono dnia: 2015-01-15 przez Dariusz Jabłoński
Termin składania dokumentów: 2015-01-26 00:00:00
Nr ogłoszenia: 01/01/2015
Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Praktyka na stanowisku objętym naborem.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Niekaralność za przestępstwo skarbowe lub za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
6. Stan zdrowia pozwalający na pracę na tym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Bardzo dobra znajomość programów „Kadry i Płace” firmy Streamsoft, PŁATNIK.
2. Znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
3. Wiedza i umiejętności niezbędne do prowadzenia spraw kadrowych i płacowych, samodzielnej obsługi programów komputerowych oraz poczty elektronicznej.
4. Znajomość przepisów: ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ubezpieczeniach społecznych, kodeksu pracy, aktów wykonawczych do wskazanych ustaw, przepisów dotyczących BHP.
5. Umiejętność organizowania pracy własnej.
6. Odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników Centrum oraz uczestników zajęć.
2. Wydawanie zaświadczeń na prośbę pracowników Centrum oraz uczestników zajęć.
3. Realizowanie spraw związanych z urlopami pracowników oraz uczestników zajęć.
4. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie:
a) ewidencji zwolnień lekarskich,
b) ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych,
c) ewidencji wyjść w godzinach pracy,
d) ewidencji czasu pracy.
5. Obliczanie i sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych.
6. Sporządzanie rocznej deklaracji PIT-4R.
7. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i deklaracji ZUS DRA wraz z raportami i przesyłanie elektroniczne do ZUS-u.
8. Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr.
9. Sporządzanie po zakończeniu roku podatkowego PIT-11, PIT-40 (na wniosek pracownika).
10. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
11. Wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora Centrum.
V. Wymagane dokumenty:
1. Curriculum vitae.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, stan zdrowia, staż pracy oraz kwalifikacje.
3. Oświadczenie o niekaralności.
4. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie w trybie postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-01-26 00:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać lub przesłać do dnia 26 stycznia 2015 roku do Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Staszica 4 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko – Specjalista ds. kadr i płac”.
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej
ul. Staszica 4
65-175 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Centrum Integracji Społecznej.