ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 02/06/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 02/06/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu „Lepsze jutro”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: CIS-projekty

Data udostępnienia: 2016-06-28

Ogłoszono dnia: 2016-06-28 przez Dagmara Machlaj

Termin składania dokumentów: 2016-07-12 12:00:00

Nr ogłoszenia: 02/06/2016

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe.
3. Minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS na stanowiskach ds. finansowo- księgowych . 
4. Kursy/szkolenia z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
6. Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Niekaralność, w tym również za wykroczenia i przewinienia zawodowe.
9. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 10.03.2010 w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z 2.03.2010 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
2. Znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS.
3. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
4. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie wniosków o płatność w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014.
2. Kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
3. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dotyczących kontroli paragrafów, zachowania proporcji dot. kosztów pośrednich, itp.
4. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
5. Sporządzanie zestawień dot. oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
6. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym.
7. Opisywanie dokumentów księgowych, tj. list płac, rachunków, faktur, itp.
8. Ścisła współpraca z koordynatorem projektu oraz osobami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowe.
9. Inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys zawodowy (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie świadectw pracy zawodowej.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Inne dokumenty zaświadczające o kwalifikacjach i umiejętnościach niezbędnych w pracy na stanowisku objętym konkursem.
7. Kserokopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
8. Oświadczenie o niekaralności.
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-07-12 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 12.07.2016 r. do godziny 12.00 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu „Lepsze jutro”.
 
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej
ul. Staszica 4
65-175 Zielona Góra
 

VII. Informacje dodatkowe:

Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Centrum Integracji Społecznej.
Aplikacje, które wpłyną po terminie i aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony