Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 02/06/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 02/06/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu „Lepsze jutro”
Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Wymiar etatu: 1/2 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: CIS-projekty
Data udostępnienia: 2016-06-28
Ogłoszono dnia: 2016-06-28 przez Dagmara Machlaj
Termin składania dokumentów: 2016-07-12 12:00:00
Nr ogłoszenia: 02/06/2016
Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe.
3. Minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS na stanowiskach ds. finansowo- księgowych .
4. Kursy/szkolenia z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
6. Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Niekaralność, w tym również za wykroczenia i przewinienia zawodowe.
9. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe.
3. Minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS na stanowiskach ds. finansowo- księgowych .
4. Kursy/szkolenia z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
6. Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Niekaralność, w tym również za wykroczenia i przewinienia zawodowe.
9. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 10.03.2010 w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z 2.03.2010 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
2. Znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS.
3. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
4. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
2. Znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS.
3. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
4. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie wniosków o płatność w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014.
2. Kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
3. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dotyczących kontroli paragrafów, zachowania proporcji dot. kosztów pośrednich, itp.
4. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
5. Sporządzanie zestawień dot. oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
6. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym.
7. Opisywanie dokumentów księgowych, tj. list płac, rachunków, faktur, itp.
8. Ścisła współpraca z koordynatorem projektu oraz osobami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowe.
9. Inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
2. Kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
3. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dotyczących kontroli paragrafów, zachowania proporcji dot. kosztów pośrednich, itp.
4. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
5. Sporządzanie zestawień dot. oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
6. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym.
7. Opisywanie dokumentów księgowych, tj. list płac, rachunków, faktur, itp.
8. Ścisła współpraca z koordynatorem projektu oraz osobami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowe.
9. Inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys zawodowy (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie świadectw pracy zawodowej.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Inne dokumenty zaświadczające o kwalifikacjach i umiejętnościach niezbędnych w pracy na stanowisku objętym konkursem.
7. Kserokopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie świadectw pracy zawodowej.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Inne dokumenty zaświadczające o kwalifikacjach i umiejętnościach niezbędnych w pracy na stanowisku objętym konkursem.
7. Kserokopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
8. Oświadczenie o niekaralności.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-07-12 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 12.07.2016 r. do godziny 12.00 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu „Lepsze jutro”.
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej
ul. Staszica 4
65-175 Zielona Góra
ul. Staszica 4
65-175 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Centrum Integracji Społecznej.
Aplikacje, które wpłyną po terminie i aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Centrum Integracji Społecznej.
Aplikacje, które wpłyną po terminie i aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Centrum Integracji Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dagmara Machlaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-06-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dagmara Machlaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-06-28 08:37:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-06-28 08:38:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-07-13 15:07:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3342 raz(y) |