ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/12/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/12/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. rozliczeń finansowo-księgowych (½ etatu)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: CIS-projekty

Data udostępnienia: 2023-12-22

Ogłoszono dnia: 2023-12-22

Termin składania dokumentów: 2024-01-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 01/12/2023

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe.
3. Co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowiskach finansowo-księgowych przy realizacji projektów unijnych.
4. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
5. Kursy/szkolenia z zakresu rozliczania z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Znajomość wytycznych dotyczących rozliczeń środków finansowych na zadania realizowane w ramach programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
8. Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
9. Praktyczna umiejętność przygotowywania wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność.
10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
11. Osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS+ w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.
2. Umiejętność analizowania dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań finansowych.
3. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
4. Znajomość struktury administracji publicznej.
5. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność planowania zadań i radzenia sobie ze stresem.
8. Obowiązkowość, odpowiedzialność, sumienność, dobra organizacja czasu pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym CST.
2. Kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
3. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dotyczących kontroli paragrafów, zachowania proporcji dotyczących kosztów pośrednich, itp.
4. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
5. Sporządzanie zestawień dotyczących oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
6. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym.
7. Opisywanie dokumentów księgowych, tj. list płac, rachunków, faktur, itp.
8. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem dokumentów finansowych.
9. Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowe.
10. Dokumentowanie wykonanych działań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w wymiarze ½ etatu.
2. 20 godzin tygodniowo. W przypadku osób z niepełnosprawnościami zgodnie z odrębnymi przepisami.
3. Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 4.
4. Umowa o pracę na czas określony.
5. Specyfika pracy: praca przy komputerze nieprzekraczająca 4 godzin dziennie.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ww. ogłoszenia).
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-04 15:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – „Specjalista ds. rozliczeń finansowo-księgowych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
 Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, sekretariat.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Telefon kontaktowy: 68 470 33 03.
2. Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony (nie dłuższy niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
5. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej CIS oraz tablicy informacyjnej Centrum.
7. Stanowisko pracy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony