Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. płac i rozliczania projektu współfinansowanego z EFS (0,25 etatu)

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: CIS - administracja

Data udostępnienia: 2006-09-06

Ogłoszono dnia: 2006-09-06 przez Anna Lewicka

Termin składania dokumentów: 2006-09-22 00:00:00

Nr ogłoszenia: CIS 1110-191/2006

Id ogłoszenia: 191/2006

Zlecający: Kierownik Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 2. kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe; 3. spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości lub płacach oraz ogólny staż pracy co najmniej 4 lata; b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub płacach oraz ogólny staż pracy co najmniej 5 lat; c) ukończył średnią szkołę ogólnokształcącą i posiada co najmniej 10-letnią praktykę w księgowości lub płacach oraz ogólny staż pracy co najmniej 5 lat.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość obsługi programów komputerowych: „Kadry i Płace” firmy Streamsoft oraz „Finanse i Księgowość” firmy Symfonia; 2. znajomość obsługi programu Płatnik; 3. znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; 4. podstawowa znajomość rozliczeń środków finansowych na zadania realizowane w ramach programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) sporządzanie list płac i związanych z tym zadaniem rozliczeń; 2) sporządzanie kalkulacji dochodów i wydatków; 3) sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących wynagrodzeń; 4) zestawienia wydatków do Europejskiego Funduszu Społecznego, przygotowanie dokumentacji do wniosków o płatność i sprawozdań do EFS; 5) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
1. żądanie od innych pracowników w formie ustnej lub pisemnej niezbędnych wyjaśnień, jak również udostępnienia do wglądu dokumentów i wyliczeń, będących źródłem informacji i wyjaśnień;

V. Wymagane dokumenty:

1. Kserokopia świadectwa/dyplomu ukończenia szkoły potwierdzająca wykształcenie kandydata i spełnianie wymagań określonych w pkt. 1.1.3, 2. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata i spełnianie wymagań określonych w pkt. 1.1.3, 3. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata w danym zawodzie, 4. Wypełniony kwestionariusz osobowy wg aktualnego wzoru, 5. Życiorys zawodowy, w tym kompletne dane teleadresowe, 6. List motywacyjny, 7. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji, 8. Oświadczenie o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2006-09-22 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie - osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. płac i obsługi EFS”
c. Miejsce:
Osobiście i listownie – tymczasowy adres: ul. Wyspiańskiego 13 pok. 307 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kontakt z komisją rekrutacyjną tel. (068) 470-33-03 lub e-mail: cis_zgora@poczta.onet.pl. 2. Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie, po godzinie 15.00, nie będą rozpatrywane. 3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Centrum Integracji Społecznej – tymczasowy adres ul. Wyspiańskiego 13 pok. 307 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej. 4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego. 5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Centrum Integracji Społecznej – tymczasowy adres ul. Wyspiańskiego 13 pok. 307 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej. 6. Kandydaci, którzy złożyli dokumenty aplikacyjne, a nie zostaną zakwalifikowani do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni telefonicznie o możliwości ich osobistego odbioru lub dokumenty zostaną im przesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Lewicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Lewicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-07 10:10:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-07 10:10:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-09-06 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4809 raz(y)