Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. kadr i płac 1/2 etatu

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: CIS - administracja

Data udostępnienia: 2010-02-10

Ogłoszono dnia: 2010-02-10 przez Dariusz Jabłoński

Termin składania dokumentów: 2010-02-24 00:00:00

Nr ogłoszenia: 01/02/2010

Id ogłoszenia: 01/02/2010

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne umożliwiające wykonanie zadań na tym stanowisku.
  3. Praktyka na stanowisku objętym naborem.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  5. Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie był karany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
  6. Stan zdrowia pozwalający na pracę na tym stanowisku
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Bardzo dobra znajomość programów „Kadry i Płace” firmy Streamsoft,  PEFRON , PŁATNIK.
  2. Wiedza i umiejętności niezbędne do prowadzenia spraw kadrowych i płacowych, samodzielnej obsługi programów komputerowych oraz poczty elektronicznej.
  3. Znajomość przepisów: ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ubezpieczeniach społecznych, kodeksu pracy, aktów wykonawczych do wskazanych ustaw, przepisów dotyczących BHP.
  4. Umiejętność organizowania pracy własnej.
  5. Odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania i zwalniania pracowników Centrum oraz uczestników zajęć integracyjnych.
  2. Prowadzenie dokumentacji osobowej zatrudnionych pracowników Centrum oraz uczestników zajęć integracyjnych.
  3. Wydawanie zaświadczeń na prośbę pracowników Centrum oraz uczestników zajęć integracyjnych.
  4. Prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych i zwolnionych.
  5. Realizowanie spraw związanych z ustaleniem prawa do urlopu, wyliczeniem wymiaru urlopu, udzielaniem urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i na cele kształcenia.
  6. Przygotowywanie wykazów dotyczących nagród jubileuszowych.
  7. Przygotowanie, przechowywanie i prowadzenie :
    1. ewidencji zwolnień lekarskich,
    2. ewidencji nieobecności nieusprawiedliwionych i usprawiedliwionych,
    3. ewidencji wyjść w godzinach pracy,
    4. ewidencji czasu pracy.
  8. Terminowe realizowanie spraw osobowych pracowników.
  9. Przestrzeganie przepisów prawa.
  10. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  11. Obliczanie i sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych.
  12. Sporządzanie rocznej deklaracji PIT-4R.
  13. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i deklaracji ZUS DRA wraz z raportami i przesyłanie elektroniczne do ZUS-u.
  14. Sporządzanie miesięcznych raportów ZUS RMUA.
  15. Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr.
  16. Sporządzanie po zakończeniu roku podatkowego PIT-11, PIT-40 (na wniosek pracownika).
  17. Wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora Centrum.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, stan zdrowia, niekaralność, staż pracy oraz kwalifikacje.
  3. Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz  korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie w trybie postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o  ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-02-24 00:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać lub przesłać do dnia 24 lutego 2010 roku  do Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze w zamkniętych kopertach z  dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko – Specjalista ds. kadr i płac”
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej
ul. Staszica 4
65-175 Zielona Góra
tel./fax 68 470 33 03

VII. Informacje dodatkowe:

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-10 11:44:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-10 11:56:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-05 09:49:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4042 raz(y)