ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I CZĘŚĆ 1 - CIĄGNIKDrukuj informację Zamówienie publiczne: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I CZĘŚĆ 1 - CIĄGNIK

Szczegóły informacji

ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU „LEPSZE JUTRO” REALIZOWANEGO PRZEZ MIASTO ZIELONA GÓRA-CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE – ZADANIE I CZĘŚĆ 1 - CIĄGNIK

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawa

Zamawiający: Centrum Integracji Społecznej

Finansowanie: Planowane współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 309477 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-09-30 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-09-30 11:15:00

Ogłoszono dnia: 2016-09-16 przez Anita Buraczewska

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony